Suzii-90 Bende ctesi günü yaptırdım 2 li test doktorum ben oneriyorum dedi bende yaptırdım ultrasonda normaldi inşallah onda da güzel çıkar
bus91 halitefe anladım tşk ederım yanı bır sorun olsa Allah korusun zaten doktor söylerdı sanırım kan sonucu cıkınca tekrar bakarız dedı ama Allahım sağlık versın
halitefe bus91 tabi tabi ultrasonda bişey görse söylerdi zaten onların hepsi yazılıyor kan sonucun yapılan yere gönderiliyor kan sonucuna göre birlikte değerlendirilip bir grafik çıkarılıyor ama ekstra bişey görse mutlaka dile getirirdi başka şeyler önerirdi
MeliSeliMelih Cylncyln_01 bazen ultrasonda bizim hesaplarımızdan önde çıkabiliyor ben 12 hafta sanıyordum 13 hafta öıktı bugün keşke geçen hafta gelseydin dedi sen sen 11.haftana girince git bence zaten 11 ile 14.haftalar arası yapılıyor ikili tarama ama 12.haftayı takip edin bence ultrason muayenesine bi görünün bu aralar dediğim gibi önde çıkabiliyor
Gulsen4224 Cylncyln_01 ben ilk oğlumda yaptırmadım ikinci bebeğime hamileyim yine yaptırmayacağım stresli bir gebelik yaşıyor anneler gerek duymuyorum etrafımda olanlardan dolayı böylesi iyi benim için ama size kalmış yinede 🌺🌹
ymc0355 Cylncyln_01 zaten ultrasona giriyorsun ultrasonda boyun ve burna bakıyor onun dışında normalde kan da veriyosun zaten ikili test için de vermiş ol canım ne olacak Allahın izniyle kafanda takılı kalmaz en azından rutin test olarak düşün ve zaten risk belirtiyor kesin sonuç vermiyor ama yine de acaba mı dememek için yaptırılmalı
Busra_0738 Ben geç kaldım ya inşallah sıkıntı olmaz😏 14.haftamda gitmiş olucam randevu alamadım pandemi den dolayı o kadar zor alınıyor ki bende tüm testleri yaptırma taraftarıyım en azından detaylı Bi bilgi alıyoruz
Gzdeeeee35 Cylncyln_01 ben zorunlu diye biliyorum yani. Ben yaptirmicam diye bisey yok bildigim kadariyla. Hic korkma kan testi zaten. Allah vermesin bisi cikarsa zaten daha yapilmasi gereken testleri oluyor
MihricanA Cylncyln_01 Simdi yaptırma diyenler çıkacak dinleme doktorunu dinle en iyisini o bilir. Ben bütün taramalarimi yaptirdim bidaha olsun bidaha yaptiririm hersey bebegimizin sağlığı hakkında bilgilenmemiz için. Doktordan başkası daha iyi bilemez :)