Cileklimilkshake34 Selam güzel anneler . Bi haftadır magnezyum alıyorum ama tadı aşırı kötü geliyo bana . İsmi magnorm . Suda eritilip içiliyo . Bu magnezyumum hap olanı yokmu acaba. Kurtulsam şu çileden🤯
Babyy1S Cileklimilkshake34 magvital kullaniyorum sulandırıp tadı limonlu su içiyormuşum gibi tadı var icecek niyetine iciyorum ilac gibi degil tadı
Cileklimilkshake34 mervayd1n banada kasılmalar için verdi ben içiyorum mecbur :( sizin olmazda insallah 🙏🏻🌸
Cileklimilkshake34 Babyy1S aroması ne olursa olsun sevebilceğimi düşünmüyorum ben . İlaç yaa her türlüsü kötüymüş gibime geliyo. Öyle bi önyargım var sanırım🤣
Anne18 Babyy1S ayy bende aynı ilaçı kullanıyorum bugün başladım ekşi aşerdiğim için ekşi ekşi iyi geliyor✔️😆🤷🏼♀️
Mugee09 Babyy1S bende Yeni başladım ona , kağıtta yarım bardak yazıyor ama bir mi yarim mi kullanyrsnz
Cileklimilkshake34 Snszasla aynen portakallı gibi . Portakal çokta severim ama ilaç asla 🤮 içerken zorlanıyorum baya ben :((
yasemin333 Cileklimilkshake34 bana da magvital diye ilaç vermişti suda eritilen tadı o kadar kötüydü ki aşırı ekşi aynı zamada aşırı tatlı değiştirttim hap istedim magosit kullanıyorum çok rahat bu hap.
Cileklimilkshake34 yasemin333 evet sorucam bende o hapı . Bana uygunsa kullancam ,bu eritilenler çok kötü 🤮
caglanurr Cileklimilkshake34 ilk banada öyle geliyordu öğürüyordum resmen şimdi cola gibi içiyorum tadı çok güzel geliyor 😂
Damlard Banada verdi Dr. Ama içmiyorum tadı midemi kötü yapıyo midem bulancağına içmem dedim duruyo öyle doktorda içiyorum sanıyo😁😁
Cileklimilkshake34 Damlard ağrılarınız olmuyosa ne mutlu size 😂 bende kullanmak istemezdimde mecbur 🥺