Sbldefne ben dün gece ilk defa Altan muane etti doktor açılmam var mı diye bebek kanala indiği için o baskı yapıyordu doktor da o sırada üç parmak mi dört parmak mı anlamadım afedersiniz soktu baya canım acıdı doktor bebek bni çok sıkıştırdılr Eve geldim lekelenme oldu korktum yırttı mı bebeğe zarar mı verdi diye çok şükür çok sürmedi geçti ama çok acıdı çatı nasıl bişey olucak çok merak ediyorum diyer iki doğumumda olmadım çünkü 😑😑