Mombaby64 Mutlumklnc evet bi yazı da okudum internette. Yolk var ise boş gebelik riskini azaltır diyordu ama baze anneler yolk gördük ama boş gebelikti dedi düşündürdü biraz
Denizmom Mombaby64 canım yolk kesesi bebeğin beslenmesi.icin zaten o daha çok miniktir şimdi korkma dua et hep bebeğin için Rabbim evlatlarımızı bize bagislasin
Mombaby64 Denizmom Denizmom ilk gittiğim kötü demiyim de 3 gün sonra falan çağırdı daha keseyi bile yeni görmüşken. Bende düşündürdü bu durum sonucta doktorlar 2 hafta sonra çağırır. Ben bugün baska doktora gittim her şeyi anlattım. O rahattı beni. Yolk cok önemli bizim icin dedi
Denizmom Mombaby64 bir dahaki gittiginde bebeği de gör Ürshn kalbimide duyarsın insllah szaten ya çubuk gibi bişi goruceksin yada fasulye ❤️ sonra o buyuycek annesi Allah bebeklerimize sag salim kavuşmayı nasip etsin inşallah ❤️🤲🏻
Mombaby64 Bahar2622 normalde 3,5 ile 5,5 olması lazım ama benim 4,4 cıktı adam bana büyük diyo ne tuhaf doktorlar var ya 🥺
Bahar2622 Mombaby64 4.4 zaten normal bi değer https://imgyukle.com/i/IwvyRq bu benim ultrason görüntüm. Eğer küçücük iyi bi ihtimal olsa beklerdim.
Mombaby64 Bahar2622 aaa sizin baya büyümüş benim ki böyle değil ya 🥺 benim doktorum riskli doğum uzmanı demekki adam hep risk arıyor. Moralimi cok bozuyo artık değiltircem zaten. Siz bebeği kalp atısını duymus muydunuz peki?
Bahar2622 Mombaby64 Doktordan doktora değişiyor bazilari hemen kötüyü düşünüyor. Sen içini ferah tut🌺