Aslihanilhan Kızlar 10 haftalık hamileyim. Bu ikiliyi çok severim. Yiyordum da . Takiii mayonezin zararlı olduğunu duyana kadar . Bilsem en başından tüketmezdim . Ama ketçapta bi sakınca yoktur değil mi acı sos falan onları yiyorum fakat onlarda mı yenmemeli acaba ?
1PrensAnnesi Aslihanilhan içerik itibariyle hepsi zararlı koruyucu içeriyorlar çünkü evde kendi ketçap acı sosunu yapabilirsin tadıda aynı oluyo ben yapıyorum
Hope8 Aslihanilhan valla ben hepsinden yedim mayonezde çiğ yumurta olduğu için zararlı diyolar ama marketten aldıklarımız taze yapım mayonez değil hepsi pastörize olmuş yumurtalardan yapılıyo hatta şuan bile koca bi tabak makarna salatası yedim içine de birsürü mayonez sıktım 😅😅 38 haftalığız bi sıkıntı yok Allaha şükür
aslihanaslans Ben mayonez yemiyorum normalde ama ketçap yiyorum 6 aylık hamileyim şuana kadar bi zararını görmedim yani
Yenigebe9 Çok kasmayın Kendinizi sadece mayonezin pastörize olmasına dikkat et. Sanki 9 ay asla başka şeyler Yemiyoruz ekmek mesela ben hiç birseyi yasaklanmadım kendime, sağlıklı yemeye çalışıyorum ama canımın istediğinide yiyorum
EsraUmt Aslihanilhan çok sık olmamakla birlikte bazen tüketiyorum ballı hardal ketchup ve rench sos makarna ev usulu hamburger falan iyi gidiyor😀