MeliSeliMelih [url=https://hizliresim.com/MCQOC7][img] Kızlar normalde 12+5 ama ultrasonda 13+3 günlük çıktı. Ultrason değerlerim normal mi ? Kan verdim ama doktor ikili tarama için haftası için büyük bir bebek riskli çıkabilir dedi kan sonucunda o ne demek anlamadım.
Ayseege6156 MeliSeliMelih gittiğiniz doktor kim bilmiyorum ama iyi bşr doktor değil sanırım çünkü bebeğin bir iki hafta önden veya geriden gelmesi asla sorun değil bunu ilerleyen aylarda da yaşayacaksınız ben şuan 24 haftalığım ama bebeğim 25 haftalık görünüyor bazı kısımlaro bunlar asla bi tehlike değil korkma kendi doktoruna tekrardan bi kontrole git canım benşm
KezibanUan MeliSeliMelih merak etmeyin ense kalınlığı normal değerler içinde kan testide temiz çıkar insallah riskli görünmüyor sonucunuz
H-melek MeliSeliMelih gayet Normal, ense kalınlığı normal. Down bebeklerde burun kemiği olmaz o da pozitif çıkmış burun kemiği de var Can sıkacak bir durum yok. Belki doktor yaş faktörü akraba evliliği ya da eşlerin alkol sigara kullanımı kronik hastalık öykünüze göre öyle demiştir
MeliSeliMelih Ayseege6156 radyoloji uzmanı yaptı canım ama ultrason değerlerim normal değil mi bilgin varsa söyleyebilir misin
Ayseege6156 MeliSeliMelih bu konuda tam bilgi veremem canım pek anlamam o konudan ama bunun asla korkulacak birşey olmadığını çok iyi biliyorum perinatoloji doktorunda yaptırman daha iyi sonuç verirdi 😊 ama sakın korkma bende aynı şeyleri yaşadım hiç bir sorun yok bunlar normal şeyler 😊🐣
Bernademet MeliSeliMelih Geçmiş olsun bence panik yapma çok guvenemiyorsan başka bi doktora da görün istersen için rahat etsin bu arada cinsiyetin belli oldu mu canim merak etttim ☺️
MeliSeliMelih Ayseege6156 canım zaten nette araştırdım ense kalınlığı 2.5 mm üzerinde riskli görünüomuş benim 1.7 mm çıktı ve burun kemiğinife gördü kan verdim sonuç haftaya çıkıcak bakalım değerlerden anlıosanız die sormak istedim
MeliSeliMelih Bernademet teşekkürler canım sordum cinsiyetini ama şu an söyleyemem yanlış olabilir dedi
Ayseege6156 MeliSeliMelih bence mutlaka başka bir doktora da git canım eğer avrupa yakasındaysan öneri verebilirim 1 hafta bekleyip kendini strese sokmaktansa git için rahat etsin 😊
Bernademet MeliSeliMelih biraz daha meraklandıracak seni o zaman benimde 2 hafta var ama belli olur mu bilmiyorum günler geçmiyorrrr
MeliSeliMelih Ayseege6156 zaten günüde geçmek üzereymiş ikili taramam için 2 günüm kalmış sınırda dedi yani
MeliSeliMelih KezibanUan yaa gerçekten mi inanın doktor öyle söyleyince çok korktum 😔 ikili tarama için hafta bitmek üzere kandaki sonuç riskli çıkabilir dedi o yüzden kötü oldum
MeliSeliMelih H-melek hiç öyle bir öykümde yok canm ne alkol ne sigara kullanmadım şimdiye kadar akraba evliliğimizde yok yaşım 33 😀 çok teşekkür ederim bilgilendirmen için 🥰
WmonallissA Bizimde gelişimi bir hafta öndeydi cnm, 11 haftalıkken dr yapalım dedi, onun hesabına göre ☺️İnşallah sizinde temiz çıkacaktır 🤲🏻