KaderGlserinOk Hanımlar bebek bakım ürünleri (şampuan,krem,pişik kremi,losyon vb.) hangi markaları tercih ettiniz? Ben sebamed’in bir kaç ürününü geçen gitariste indirim vardı aldım şampuan pişik kremi ve bebe yağını önerebileceğiniz başka marka var mı?
ipeksfr KaderGlserinOk sudokrem pişik için kullanılıyor genelde. Bebe yağının bilemiyorum. Aslında losyonda olabilir sebamedin yağ yerine
Zera_ER KaderGlserinOk mustela yeni doğan seti 👍🏻 Pişik kremi hem mustela hemde bepanthol baby aldım deniycem artık ☺ Dalin , johnsons baby de aldım ama sırf cok güzel kokuyolar diye .. alerji olmazsa Allah ne verdiyse sürücem yani🐣
Nsl Mustelanın şampuanı özellikle ve diğer ürünleri çok iyiymiş görümcem kızına kullandı senelerce bende bebeğime mustela alıcam araştır bi derim😉
Denizalidilek Şampuan için bioderma abcderm kesinlikle öneririm ne Konak oldu ne de yara zaten atopik ciltler için. recete.com da kampanya oluyor o zaman daha ekonomik