Bugün tam 38 hafta olduk dün kontrolümüz vardı çatı muayenesi oldum bir sıkıntı çıkmadı normal olacak inşallah ama bebiş kanala inmiyor🤷🏻♀️ Bu haftada inmiş olması gerekir bekliycez artık dedi doktorum. Sizin yürüyüş squat merdiven dışında işe yarayacak başka önerileriniz varmı? Burda 41 haftaya kadar bekleyenleri görüyorum oğluşum beni çok bekletmese bari artık doğurmak istiyorum😀 önümüzdeki haftaya kadar kanala inmezse doğuramıyorum totemini bende yapıcam işe yarar mı ne dersiniz😅