meryemkaratas991 Arkadaşlar herkese selam. Böyle bir sorum var. Eşimle bebeği planlıyoruz ama yaklaşık 1 sene olmuyor. Analizler verdik ve doktor endometrio ince olduğunu söyledi. Sizin aranızda böyle bir problemi yaşan var mı? Ne yaptınız?
almasduygu1990 meryemkaratas991 benim ki endometrio de ince. Endometrio ototransplantasyonu prosedürü şimdi araştırıyorum. çok yardım ettiği duydum ama hale nerde yapıldığını bilmiyorum
Nurunannesiii12 meryemkaratas991 bu problem yok ama süt hormonu sınır a yakın cıktı ona yönelik ilaç kullanıyorum.doktor ne diyorsa onu yapıyorum.icini rahat tut . Doktora göründüysen devamı gelir biraz sabır 🌸😊
meryemkaratas991 Cngul ben artık ne içtiysem her şey boşuna. belki bildiğiniz ilaçları veya prosedürleri var?
gul79413 Ben de uzun zaman hamile kalamıyorum ama benim asherman sendromu var, kızlar belki sizin aranızda bu sendromu ile hamile kalan var mı?
meryemkaratas991 afrasil eşimde tüm analiz sonuçları iyi. Doktor ben hamile kalırsam bile embriyo tutulmaz dedi.
almasduygu1990 meryemkaratas991 Sağlıklı bir hastanın endometriyal hücresinden, uzmanlar tam bir hücre kültürü geliştirir ve sonra onu müşterinin rahim içine yerleştirir
meryemkaratas991 meryemkaratas991 afrasil mitokondri nakli diye bir prosedürü var. Biraz araştırdım ama işe yaracak mi bilmiyorum ve nerde yapıldığını bilmiyorum.Aramızda bilen varsa bilgi paylaşabilir mi?
agnar meryemkaratas991 Mitokondri nakli prosedürü kendi yumurta zenginleştirmek için uygulanır. BioTexCom bir klinik var. Araştarabilirsiniz. En çok orada bu tür prosedürler uygulanır. Ukraynada bulunur. Sizin durumunuzda en mantaklı endometrio ototransplantasyonu prosedürü yapmaktır.
meryemkaratas991 agnar Bilgi verdiğiniz için çok teşekkür ederim. İlk kez bu klinik hakkında duyuyorum. Onu da araştırırım