Esracvk Merhaba arkadaşlar 5. Haftadayım kasıklarımda bir haftadır ağrı var dünde açık kahverengi leke gördüm üç defa normal mi sizce bu durumu yaşayan var mı?
karanim24 O haftalarda olabilir kahverengi akıntılar ve kasıklarda ağrı ama tabi sen yine de tedbirli ol
ozgeacar Hafta genelde yerleşme olur kaşık ağrısı ve kahverengi lekelenme olur yerleşmede benim bel agrım çok olmustu o haftalarda hatta öyle agrıyodu ki agladığımı biliyorum sonra 2 aylık olunca geçti.eğer kanaman yoksa korkulacak bişey değil bence.ama mutlaka doktoruna bunu söyle canım