Msydn6 Kız 2 liyi yaptırmamıştım 3 lü testi yaptırdım onun sonucunda cinsiyette çıkar mı yani öğrenebilir miyim acaba ? 🤷🏻♀️🤔
minnakmina Msydn6 3’lü testte cinsiyet belli olmaz ki ultrosonda doktor bakıp söyler 18+3 oldum daha öğrenemedim 3’lü testte yaptırdım çıksaydı cinsiyeti söylerdi doktor
koala06 Msydn6 Doktorunun ultrasonda görüp söylemesi gerekiyor. Ben 3 lüyü yaptırmadım. 2 liyi yaptırdım 11+4 de öğrenmiştim😘
minnakmina karanim24 bebegin baş çevresinde problem oldugu için pek cinsiyet üzerinde durmuyor doktor bende sormuyorum yinede birkaç defa baktı hep bacakları kapalıydı