38 +2 günlük hamileyim. Bugün yapılan kontrolde nst’de sancim çıktı. Alttan muayene edildim açılma yoktu hiç . canım çok fazla yandı 😕doktor yatış tavsiye etti ama kabul etmedigime dair imza atıp hastaneden ayrıldım.eve geldiğimde duştan sonra kanamam oldu. Şimdi de her silindiğimde kanama görüyorum. Doğum başlangıcı olabilir mi yoksa alttan muayeneden kaynaklı bir kanama mıdır? Sizce doktora gitmeli miyim?