Sizde durumlar nasıl kızlar ben kontrolden geliyorum alttan muayneyle doktorum kontrol yaptı 2 cm açıklığım varmış nstde sancılarım hiç yok ama bakalım doktorum bi kaç güne gelir dedi gelmezse eğer haftaya Perşembe yatışım yapılıcak suni sancıyla doğumu başlatırız dedi😒☺️