15+4 üm Bugün kontrolüm vardı bi hevesle gittim 3 lü testi yaptırabildim cinsiyetini de doktor baktı baktı göstermiyor dedi 🤷🏻♀️ bir oğluşum var birde kızım olsun çok istiyorum tabi herşeyin hayırlısı Rabbim bilir ama iki defa rüyamda kız bebek gördüm 😇 çin takviminde falanda kız çıkıyor🤭😁 sizcee göstermediğine göre kız olma ihtimali yüksekmidir böyle olan varmı Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah🤗🤲🏼🌸♥️