Msydn6 Seda-20 ben 20 den sonra diye biliyorum tam hatırlayamadm 20 ila 24 haftalar arası olabilir bende bekliyim🌸
NeslihannK Seda-20 20-24. Haftalar arasında yapılıyo kuzum.ben 23. Haftada yaptirmistim Istanbul da olan varsa tavsiye ederim. Doç Dr Ali Ekiz.
Nur07 NeslihannK Bende detaylı ultrasonu Ali bey de yaptıracağım telefonla video çekmeye müsade ediyor mu acaba
Orange-sMom Seda-20 Hâlâ yapılabilir ama bence hemen yarın gidin. 20 21. Haftalar ideali. Sonra gittikçe zorlaşıyor. Bakılabilir ama zor olur çok bastırmak zorunda kalır sonucun doğruluğu da daha şüpheli olmaya başlar gecikmeden gitmenizi öneririm
Tugce11 Ebruyavuz0 hangi hastane? Bende palmiyeye gidiyorum 21. Haftaya randevu aldık memnun kaldınız mı?
NeslihannK Nur07 video çekmenize gerek yok muayene sonrasında 4lu renkli fotograf ve muayeneden bütün fotoğrafları videoları cdye aktariyo zaten cdden usb ye yada telefona aktarabilirsiniz 🥰