Kizimveoglumm denizali_ ilk hamileligimde bilgim yoktu dogumdan sonra sürmeye başladım bence 30.haftadan sonra başlanmalı ama gümüş kapak tercih ederseniz kremle uğraşmaya gerek kalmıyor bir tane krem 70 80 tl zaten 30 40 ml gümüş kapak almak daha mantıklı geliyor sanki
EsraUmt Bwn yatarkwn uni mom sürüyorum streril edince gümüş kapakları gün içinde bir saat takıcam yavaş yavaş.krem de onarıyor kapak da faydalı
Elfynsmr denizali_ doğumdan sonrada yıkamaya gerek kalmadan emzirebiliyosunuz e bebekten almıştım ben
Elfynsmr denizali_ bide phılıps avent göğüs kalkanı çok işe yarıyormuş ondanda aldım hem fazla akan sütüde tutuyor
Betim denizali_ 37. Haftada sürmeye başladım 41artı 0 da doğdu oğlum .. yaklaşık 1 ay her gün sürdüm , yara olmadı hiç .. lansinoh göğüs ucu krem kullandım bu arada