Kızlar merhaba iki ,üç gündür özellikle sabahladı kalktığımda el parmaklaklarım ağrıyor ,elimi kaylayamıyorum.Sabah hissetmiştim ama bugün gün içinde de ağrı devam ediyor .Yaşayan var mı bu durumu ? Çok hafif şişme de başladı sanırım el ve ayakta 33.haftaya girdim . Ödemle mi ilgili acaba yoksa magnezyum mu .Sol bacak birleşim yerimde vajina kemiğinde de kemik ağrılarım oluyor çünkü 😞