MerveErdalKam araştırdım, parçalarını da kendileri temin ediyorlar arıza gibi bir durumda yani 10 tane farklı yer ile görüşmüyorsunuz. Ben karar verene kadar 3 kez aradım telefon ile telefonda bile uzun uzun anlattılar, tüm parçalar ellerinde bulunuyormuş zaten, instagramdan tek tek kullanan kişilerin profillerine dahi baktım 😂😂 instagram sayfalarında ki yorumları falanda okudum. Yani şöyle düşündüm, e bebek te satılan araba sadece e-bebek için üretilmiş kendi markaları kurumsal bi marka sayılmaz, ama yoyko kurumsal bir marka tüm ülkelerde satışı olan bir ürün. birde bu söylediğime katılmayanlar olabilir ama türk üretimi olan şeylere çok güvendiğimi söyleyemicem, çünkü ne zaman alsam bi sorun yaşadım.
Ben beğendim, kullanmadım ama baya sağlam gözüküyor, katlamasını falan denedim kolay, işte ana kucağını çıkarıp portbebe takma portbebeyi oturağa dönüştürme falan inanılmaz pratik, tutma kolunu istediğin şekilde kullanabiliyorsun, uzatıp alçaltabiliyorsun, benim gibi kahve düşkünü analar için bardaklığı bile var tutma kolunda beni ordan tavladı zaten 😂😂😂
e-bebektekinden daha kaliteli olduğuna hiç şüphem yok şahsen, birde renk seçenekleri falan epey fazla, ben gri aldım çok şık duruyor. Anakucağının içerisindeki yenidoğan aparatı çok çok pofidik çok konforlu duruyor, bel desteği için aparatın altında ayrıca sünger yerleştirilmiş,portbebenin kenarlarında bebişin hava alması için küçük file pencereler var 3 tarafında.
Yani bence herşey incelikle düşünülmüş ve tasarlanmış.
790 tl şu an piyasaya göre çok çok iyi gerçekten.