Bende ayni şekilde kontrollerime özele gidiyorum doğumu inşallah kadın doğumda yapıcam Allah nasip ederse ama zaten ben doyurcam diye giriş yapılmaz heralde suyun ya da sancın gelir acilden giriş yaparsın mecburen ama kesinlikle ve kesinlikle galiba 1 kere de olsa bı dosyan açılmak zorundaymis devlette yoksa yapmiyolarmis diye duydum 🙄