132025 Saniye34 Sebamed kullandım ki egzaması vardı oğlumunhiç bi zararı olmadı ona rağmen 3buöuk yaşında nerdeyse bıttım sabununa geçtim bi süredir sanırım bi daha doğurunca sabun kullanırım en doğalve en sağlıklısı
Ahsend49 Saniye34 mustela kullanıyoruz 20 gündür biz 🥰 hiç bi sıkıntı olmadı pişik olmadı bebeğim öneririm yani
Saniye34 Şuan e bebek de 2. Üründe indirim var oradan bi set mi yapsam sebamed diye düşündüm ama aklımda da hep mustela var bilemedim
Esra0508 Saniye34 kesinlikle mustela 3 yaşında oğlum var chicco almistim ilk bas alerji yapınca mustelaya basladik doktor tavsiyesiyle vazgeçemiyoruz şimdi ikizlerime hamileyim yine mustela gözün kapalı kullan