Dün akşam nabzım yükseldi bir ara bir de kabızlıktan dolayı makat kısmım ağrıdı sabah geçmişti. İşe gittim geldim bugün bütün gün ayaktaydım bebeğimin hareketini hissetmedim. Bugün de kontrol günüm ama korkuyorum ya bebeğe bişi olduysa sizce bu durum normal mi?