Ftm_binboa17 Kızlar telefon kullanırken çok korkuyorum kullanmadan da olmuyo aceba çok zarar veriyo mu diyo karnımdan uzakta kullanıyorum yada yastık kullanıyorum telefon konusunda siz napiyosunuz
Tevhidehli1 Ftm_binboa17 bende sürekli burdayım bende korkuyorum bir zararından Rabbim korusun . Bildiğiniz bir şey varsa yazarsanız çok seviniriz
nilsmother Ftm_binboa17 bnde öyleyim Vala az kullanmaya çalışıyorum ama alışkanlık olmuş elime alıyorum yine pişman da oluyorum sonra🙄
Ftm_binboa17 Radyasyon zararlarını biliyorum ama bunu nasıl azaltacağımı bilmiyorum kendimce çözümler bulmaya çalışıyorum 😐