Kızlar sonunda bugün hem bebeği hemde kalp atışı duydum Allah’a şükürler olsun. Kalp atışı 135 dedi Dr . 💕 Sizce değeri nasıl ? Şunu anlayamadım
geçen hafta kese için dr gittigmde sadece keseyi görmüştük usg 5+4 haftalık çıkmıştı. Bugün ise tam 1 hafta geçti bebek ve kalp.icin gittim 6+4 olmasını bekliyordum Dr 6+1 haftalık dedi. 🤔 Kesenin fotoğrafini da Aticam lütfen yorumlarınızı bekliyorum . Dualarınızı eksik etmeyin hepimizin yüzü gülsün inşallah 🥰🙏