Merhaba hanımlar biliyorsunuz yeni hamile oldugumu öğrenmiştim 4+4 ken kese gözükmüştü ama kanama alanı var demiştim hep yattım 5 gün boyunca ilaçlarımı düzenli kullandım ve her gün ya mubdi cektim eşimde elini karnıma koyup ya mubdi cekti düşük tehlikesi için biraz önce kontrolden cıktım kanama alanı yok düşük riski gecmiş ve yolk sac göründü 4 5 günlük bir gerilik var ama o cok normal dedi Allahıma bin şükür umut etmekten sakın vazgeçmeyin 🤲🥰🌸