Ne varsa zaten 2li taramada çıkıyor. 3lüye 4lüye ne gerek var. Kurcaladıkça aklında karışır. Yaptırma. Neden içini karartıryorsun. 2liyi hepimiz yaptırıyoruz merak ediyoruz da bence 3lüye 5liye gerek yok. Sonuçlarında iyi bence hiç aklını bulandırma🤦🏼♀️