Kızlar 24 saat İdrar tahlili sonucum 425 çıkmış bu sonuca göre protein kaçağı varmı? Sonucu e nabızdan baktım doktora 1 saat sonra gideceğim. Yüksek tansiyon ve aşırı ödem problemimde var bu arada sonuç yüksekmi fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum o yzden yazdım