Mucizemm34 Erken doğum riski olan anneler kaçıncı haftadasiniz? Neler yapiyosunuz ilaç kullaniyormusunuz
Cnsuyakan Mucizemm34 35+0 olduk bugün iki hafta önce ciğer geliştirici vuruldu Nidicard progestan ve magnezyum kullanıyorum bakalım 2 hafta daha dayanicaz insllh 🙏
Zsnbr Mucizemm34 yarın tam 31 oluyorm. Doktor önce 32 zorlayalım ddi snra 34. 🤦🏻♀️ Hcbsy kullanmıyorum Allah’a emanet bekliyorum ciğer geliştirici yaptırdık sdce karaciğer enzimleri icin ilaç kullanıyorum
Zeynep_cagdas Mucizemm34 ben yarın 27 oluyorum, progestan magnezyum ve nidicard kullanıyorum bir de pruloton iğne oluyorum haftada bir. Diğer kullandıkları vitamin balık yağı giib rutin şeyler. Rabbime emanet gün sayıyorum 🤷🏻♀️
Deniz-67 Mucizemm34 bizde 33 olduk bende 29 da sancım oldu adalat verdı bıde duphaston kullanıyorum canım son adet tarhınız nedir canım
Mucizemm34 Cnsuyakan bende 33 haftaligim ciğer gelistirici vuruldu adalat hap kullanıyorum bide magnezyum 38 i görürsek iyi dedi 😔
Cnsuyakan Mucizemm34 insllh dayaniriz cnm doktorum 36ya kadar bile dayansan yeter dedi ama tabi gönül isterki 38-39. Haftaları görelim Adalat ne için verdi acaba
Zsnbr Mucizemm34 bende kolestaz çıktı canm gebelik kaşıntısı ama haddinden fazla bö kasıntı erken doğuma sebep oluyor. Zaten doktor 32yi doldur ddi onu bekliyoruz zorlayabilsem 34ü Görcem inşallah
Mucizemm34 Cnsuyakan inşaAllah görürüz canım ya birbirimize dua edelim 🤲 benim çok ufak bi kanamam oldu ondan galiba
Mucizemm34 Zeynep_cagdas kanamaniz felan mı olmuştu rabbim korusun yavrularımızı sağ salim alalım kucağimiza
Cnsuyakan Mucizemm34 insllh cnm rabbim hepimize sağlıklı vakitli kavuşmalar nasip etsin sabrımızın sonu selamet olur umarım 🙏
Zeynep_cagdas Mucizemm34 evet 18de kanamam olmuştu ama bir defalık ve geçti çok şükür. Rahim ağzı kısalmış dedi doktor ilaçlarla şuanda iyi uzadı ama benim kasılmalarım oluyor bu yüzden riskliyim be hep yatıyorum yürüyüş falan yasak. Amin inşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz🤲🏻
Soydaner Erken doğum riskin var demedi doktor ama 30+3 üm şuan. 28 haftada nst de sancım çıktı progestan iğne ve hep verdi
Mucizemm34 Zsnbr görürsün inşaAllah canim bi atlatsaydik kucağımıza alsaydık yavrularımızı 😔 kolestaz başlangıcı nasıl oluyor sırf kaşıntı mi
Zsnbr Mucizemm34 inşallah canım. Evet ama böyle bi kasıntı yok özellikle gece el ayak bacaklarda özellikle böyle kazıyarak kanatırcasına bi kasıntı düşün artk
Mucizemm34 Zsnbr hergün değişik sıkıntı duymaya başladık ya artık Allah yardımcımız olsun canım vallahi bi daha vuracaklar mı acaba bize
Zsnbr Mucizemm34 Allah bilir canım bakalm Allah sonumuzu hayretsin inşallah. Doktor Bna ddi ikinci gebeliğinde de yaşayacaksın bnu 😏