Arkadaşlar arabayı e-bebekte gördüm beğendim. Almayı düşünüyorum.
Araba baston olduğu için katlanınca küçük oluyor.
sürüşü-kullanımı nasıldır?
tentesi için küçük diyorlar ?
ana kucağı rahat mı?
tekerleri kolay bozuluyor şikayetleri var..
sağlamlığı nasıl?
Kullananlar veya bu arabayı tercih edenler yazarsa sevinirim.