Selin59 nilsmother şimdi geldi kargom, yeğenime de bir kaç hediye ordan almıştım kızıma da aldım tek kelimeyle bayıldım 😊 ürünler çok kaliteli
nilsmother Selin59 bnde tulumlara baktım çok güzeldi ama cesaret edemedim almaya🤩 güle güle giyinsin bebeğin❣️
Selin59 nilsmother ben peluş tulum aldım canım şeffaf kargoyla göndermişler çok beğendim valla gözün kapalı alabilirsin 🦋
ozgeya nilsmother sayı olarak bilemiyorum, hem kendi bebeğim için hem de yakınlarımın bebeklerine çok aldım ordan. Hepsi de kaliteli ve güzel geldi. Bir çoğu bebek butiklerinde de var zaten.