24 eylül 2020 son adet tarihim 26 ekim de hamile olduğumu erken gebelik testiyle öğrendim sonra kan tahlili yaptırdım beta HGC 135 çıktı 31 ekimde doktora gittik ultrasonda gözükmedi hastanede tekrar beta HGC baktışar 1.420 çıktı ve 3-4 haftalık hamilesin dedi doktor bu cumartesi tekrar gideceğim doktora acaba dış gebelik midir ? Benimle aynı sorunu yaşayan varsa yazabilir mi lütfen ?