Kizlar en son iki hafta önce doktora gittim kalp atışı duyamadik ama doktorum gördüm kalp atışı var sağlıklı dedi ama herhalde daha hissedemedigimden mıdır nedir sürekli iyi mi acaba diye dusunuup duruyorum size de oluyor mu her an yine doktora gidesim geliyor iyimi nasıl napıyor diye