Anneler şimdi tuvalete gittiğimde sarı elastik uzun bir akıntı geldi. Korktum acaba bişey mi oldu. Gebe kaldığım günden beri hep akıntım oldu doktor normal dedi ama böyle elastık gibi bir akıntı değil ve uzun bişey değildi. Aynı durumu yaşayanlar varmı? Daha 32 haftamdayım. Panik oldum birden🤔