Burcumtlg 1029340 Belki de rahatsızlığından dolayı vermiş olabilir. Haklısın. Ama bunu doktoruna söyle bence. Kontrolü bekleme. Whatsaptan falan yaz ki açıklasın için rahat etsin
Burcumtlg Ayca28 bende üstteki yorumlarda bunları anlatmaya çalıştım folik asitle ilgili ama olmayan şeyleri yazdığımı söyledi bazı arkadaşlar. 🤦🏼♀️ Teşekkür ediyorum size