halitefe bence sen fazla boşlamışsın. Doktorlar da kafalarına göre yorumlayıp yazmıyor. Doktor bilir mg nın fazla olup olmadığı. Gidip sorsun ona göre alsın. Bence, zaten depolanan vitamin değil fazlası atılır deyip kâle alınmıcak bir şey değil. Sana iyi gelmesi demek herkese iyi gelecek anlamında değil. Bırakın seçimini o yapsın