Merhaba 27+2 haftalik hamileyim ikinci gebeligim.2 gundur el avuc icim icten yaniyor kizariyor kasiniyor gunduz azaliyo cok olmuyo hatta ama dun gece cok kasintisi oldu kizardi hatta sisti parmaklarim. Daha once boyle bisey yasayan var mi neler yaptiniz onemli bir sorun oldu mu sizde veya bebekte ? Doktoru aradim karaciger enzimlerine bakariz dedi yarin gidicem.