Betulela03 Hamilelikte saçını boyatan varmı şuan 19 haftaliginiz saçımı boyatmak istiyorum bazı ebeler sorun olmaz demiş doktoruma sordum 6. Aydan önce yaptırma dedi siz boyattiniz mi sorun oldumu
Deniz-67 Betulela03 sen boyatma yine 6.ayı bekle kimyasal olanlar kandan bebege gecıomus ya gerek yok rıske atma bende sacımı kestırdım ama popmydı artık ömrü kısalır dıolr ama
Mervetekmn Betulela03 valla kimi boyanın dıyo kımı boyanmaz bende 8.ayımdayım boyatmak ıstıyorum ama kararsızım