Demir 25+4 üm.Ara ara adet sancısına benzer ağrılarım oluyor ama rahatsız edici boyutta değil.Enfeksiyon yapabiliyor biliyorum.Bu haftalarda yaşayan var mı? Kontrolüme daha 15 gün var.Beklemeli miyim acaba bu zamanı🤔
deletedmom351 Demir Şiddetli ağrı yoksa rahim de büyürken ağrı yapabilir haliyle bebekte büyüyor ama şiddetli bi ağrıysa başka bir durum olabilir tabii ama genelde bu haftalardaki ağrılar rahim büyüdüğü için oluyor yada dediğiniz gibi enfeksiyon varsa.
Mirmirlokum Demir ben 21+4 üm doktor ultrasonda kasılma gördü adet sancısı gibi ağrı hissediyo musun dedi ben ağrı yaşıyodum sebebi kasılmaymış magnezyum içiyorum azaldı ama doktorumu tatmin etmedi dozunu arttırdı şu an süperiz 🤗
Demir deletedmom351 Yok şiddetli ve rahatsız edici boyutta değil ama adet sancısı gibi olduğu için insan korkuyor işte😕 bu haftalarda bu şikayetleri yaşayanlar varsa içim biraz rahat edicek sanırım🙈Geçmezse zaten mecbur doktor yolları...
Havvaa Benimde yaklaşık o civarlarda olmuştu cnm adet ağrısı değil ama huzursuzluğu vardı kasıklarımda enfeksiyon çok az çıkmıştı dr ilk kapta kalandan olabilir demişti bn bu kasıklardaki huzursuzluğu söyleyince tek kullanımlık antibiyotik verdi ve geçti
Demir Havvaa Aynen bahsettiğin gibi aslında bi huzursuzluk adet sancısının en minimumu gibi ama yinede insanı rahatsız ediyor.Benim daha çok bel bölgemde var.Bu haftalarda ciddiye almalımıyım bilemedim.