ays666 3000 ile kese görünür evet canım, bence beklemene gerek yok canım.. kadın doğum uzmanı ne gıdebilirsin ben ilk haftalarda evde bekleyip kalp atışları oluşunca giderim mantıgını uygun bulmuyorum ilk ve son günler daha sıkı olmalı kontroller en azından doktorun kesenin şekline yapısına bakar folik asit başlar