Emation55 ben aldim henuz kullanmadim bekliyoruz, calismaya devam edicem bu surecte isime yarayacagi icin aldim yoksa emin olun o kadar sorular vardi ki kafamda;
ya sutum az olursa ihtiyac olmaz, cok olursa kesin ihtiyac olur
manuel mi elektrikli mi
cift mi tek mi
mochi mi derken (ki mochinin aslinda sut toplama icin oldugunu net bir sekilde arastirmis oldum, cok sutunuz yoksa sagmak icin uygun olmayabilir)
esim bakti ki bu kadar soruyla bogusuyorum, o da sagolsun kendince arastirmis avent i bulmus en iyi almis ikili elektrikli biraz pahaliydi ama kampanyali baska bir kac eksigimizle birlikte nerden baksak ayni fiyata gelmis o yuzden sagolsun beni simdilik dertten kurtardi ☺️ Ben lansinoh bakiyordum ikili, dogum yapan cok arkadasima da sordum aslinda herkes kendi yapisina uygun olani almis bile..
tutumluanne diye bir site var ikinci elleri (kullanilmis/kullanilmamis/az kullanilmis) olarak satiyorlar bakin isterseniz, ben korona yuzunden tercih etmedim, edene saygim sonsuz ☺️🙏🏻