Hdyt1346 Merhaba hanımlar ya hamileyim 4 aylık bende idrar yolu intihap var ve çok rahatsız oluyorum ne yapmam lazım antibiyotik kullandım ama yeniden başladı geceleri uyutmuyor doktorlar sadece ilaç yazıyor bol bolda su içiyorum
Seyma2861 Hdyt1346 bende bugün gidip tahlil verdim bı yüzden aynı zamanlardayıZ sanırım.Doktor bana bi çay kaşığı karbonatı suya karıştırıp o şekilde temizlik yapmamı söyledi henüz denemedim ben ama deneyeceğim. Önceden sirkeyle yapıyordum temizliği
busbus35 Cnm doktora tekrardan git fitil verir yada Krem verir çok gecmsi olsun ❤️ sürekli kilit ddgistir ve yıka kuru kalsın çok geçmiş olsun geçmese bile doktkra git yeni ilaç versin