Nusyaa Normal döngüme göre bugün adet gecikmesinin 3.günü. iğnenin de 15.günü acaba iğne adet gecikmesi yapar mı?
zohreeeee Nusyaa bende pazartesi igne yaptirdim yarin gidicem bakalim.catlamismi yumurta bi sorum.olucakti afedersin dr ne kadar iliski onermisdi?catlamayi gordukden sonra kac gun iliski oldu?
minikcivcivim Nusyaa bir iki gün yapıyor canim bazılarının erken geliyor bazıları geç bende geç oldum ya canım
Nusyaa 27 günde bir adet oluyordum 13.günü yumurtlama oluyodu ama doktor 14 günde iğne yaptı haliyle 16 günde yumurta çatladı adetim 2 gün gecikmesi lazımdı bugün gecikmenin 3.günü iğne yüzünden mi adet olmuyorum acaba 😔
Mom86 Nusyaa eğer iğneden 15 ci günsr hayırlı olsun inşallah grbesin. 🥰çünkü Dr bana öyle demişti kızımda 17 gün test vermiştim
Betulmtn Nusyaa ben catlatma iğnesinin 20.gununde pozitifi gördüm. Gerçi o da kimyasal çıktı ama Dr un dediği tarihlerde bende de cikmadi
Nusyaa Happybsrn anladım canım ben 14 günde adet olunuyor sanmıştım ondan gecikti demekki teşekkürler
sabr_sukur_dua Nusyaa canim seni postlarda hep görüyorum mutlaka kan vermelisin idrarda negatif cikip kanda pozitif goren cok kisi var Allah buyuk belkide hamissin ☺️
Nusyaa minikcivcivim evet canım sende geç olmuştun. Ya madem hamile dwğilim bian çnce hasta olayım istiyorum
minikcivcivim Nusyaa değil mi hemen tedaviye başlamak istiyor insan şükür ben oldum bugünde gittik letrasan versi 5 gün kullan haftaya cuma gel dedi inşalalh olur ya ❣❣🙏 sende inşallah bebek yoksa bile hemen tedavi olursun insallah canim 🙏❣🕊🕊🕊
Betulmtn Nusyaa şuan daha yeni kimyasal gebeliği atıyorum kanamam devam ediyor. İnşallah biran önce kalırım 🤲
Nusyaa DOKTORUMA MESAJ ATTIM GECİKMEYİ FALAN YAZDIM NE YAPAYIM DEDİM. BANA VERDİĞİ CEVAP ŞU “BEKLEMEN YETERLİ”BÖYLE YAZMIŞ ne demek bu şimdi
Mom86 Nusyaa 2 şekilde anlatılır bu 😂 bu kadar bekledim yeter kan ver demek bide bekle biraz daha demek 😂
Hayallerimeceyrekkala Benim çatlatma iğnesinden 15 gün sonra kanda 70.5 çıktı yani sen yarın bi kan tahlili yaptır derim bence
Nusyaa Mom86 bana net konuşmuyor mesela şöyle diyebilirdi iki gün daha bekle adet olmazsan kan ver yada adetini bekle hamile olsan çıkardı dese sadece bekle demek nedir yaaa