Zulu1 Merhaba happymom anneleri 6 haftalık hamileyim daha önce 2 düşük yaptım kan pıhtısı dedi doktor tahliler sonucunda..Şimdi oxapar 4000 kullanıyorum aranızda kullanan var mı yan etkileri oluyor mu üstünüzde yardım..🤲🐣
Tugce6374 Zulu1 hergün aynı saatte ve farklı yerlerden vur canım morarma olabilir sadece ilaç yakıyor biraz sonra geçiyor
halitefe Zulu1 yan etkisi yok canım çokta önemli bir iğne sakın ihmal etme hergün aynı saat aynı dakikada yapmaya özen göster
Umutluuu Zulu1 ben günde 2 kere kullanıyorum. Bi yan etkisi yok sadece morarma ve hafif yanma oluyo. O da zamanla elin alıştıkça artık morarmıyo.
Zulu1 halitefe teşekkürler canım,Evet onu düzenli olarak her gün saat 12 de yapıyorum,Ama 10 dakıka sonra baş dönmesi yapıyor doktor normal dedi
halitefe Zulu1 sanmıyorum iğneden değildir ama doktorunla görüş tabi yinede progestan falan alıyorsan o yapar gün içinde