TansuOzgur Kızlar merhabalar , cumartesi günü cinsiyetimiz belli olacak o kadar heyecanlıyım ki 4 aylığız şuanda , kesin belli olur değil mi ? Deneyimli anneler yazsın 🥰
Busra34ybg TansuOzgur olur olur ben 14. Haftada öğrendim erkek dedi bu Cumartesi yine kontrol var bakalım değişmediyse erkek bekliyorum 😊 bu sene erkek senesi diyorlar bakalım sizin ne çıkıcak cinsiyeti 😍
Busra34ybg TansuOzgur ultrasona girmeden önce çikolata vişne suyu falan için hareketlendiriyor bebeği 😊
Filizesentimur TansuOzgur ben 11+6 da öğrendim 🙈 kontrole giderken 2 tane browni yiyerek gitmiştim.(çikolata yemek bebeğinizi çok mutlu ediyormuş bende doktorumdan öğrendim😂😁)çok erken olduğu için açıkcası beklemiyordum öğrenmeyi. Kontrole girdiğimde doktorum “Aaa kız dediğin hanım hanımcık olur bu ne yaramaz bişey böyle dedi 🙈😂” bende ki tepki sadece bu Emoji ile anlatılır 😳😳😳😳😳öyle öğrendim
gunesinannesiii Busra34ybg dün bende cinsiyet öğrenmek için gittim çikolata yedim öyle gittim ama bizimkinde ters tepti popişini döndü bize hareket etmedi 😂😂😂
Busra34ybg TansuOzgur rabbim gönlünüze göre versin inşallah ama anneler hissedermiş ben kız istiyordum ama içimde erkek olucak hissi vardı hissettiğim çıktı bide çevredekilerin ısrarıyla yüzükle baktılar ondada hep erkek çıkıyordu :)