Dün doktor randevum vardı 36+1 bu arada geçen hafta gittiğimde bebek ters dönmezse sezeryan olabilir diyordu şimdide dönmüş normal gibi gözüküyor ama kesin netleşmesi için haftaya çatı muayenesinde belli olur dedi beni bi korku heyecan bastı. Normal doğumda ya ıkınamazsam ya bebek zor da kalırsa ay o sancılar nasıl çekerim vala bilemedim ağrı eşiğimde çok düşük napıcam bilmiyorum aslında en sağlıklısı normal ama insan hep en kolayına kaçıyor sezeryan olsa diyorum vala kafam karmakarışık . Sizler neler düşünüyorsunuz bu doğum korkusunu nasıl yenicez