mayis13 Yüzyıl hastanesinde semavi kurt’a gidiyordum bugün hastaneden ayrıldığını öğrendim 27. Haftamdayım çok üzüldüm önerebileceğiniz doktor var mı ?
Damlarrcan mayis13 aaaa bende ona gidiyordum yarın kontrolüm vardı al işte şimdi doktor ara ama Esra Günay var onada iyi diyorlar
Atlasmom Esra günaya gdiyorum ben asiri ilgili cok güleryuzlü falan degil normal doktor yani beklentinizn ne olduguna gore degsiir ama iyi bi doktor
mayis13 Damlarrcan ay çok kötü olmuş sana yazdım semavi hanıma hangi hastaneye gittiniz diye henüz cevap vermedi 😕 sana kötü oldu baya
Burcudlkts Ben gebelik oncesinde nülifer kilinc a basladim cok sakin guler yuzlu detayci bakan bir doktor tavsiye ederim suan 19 haftaligizz halen onunlayiz allah nasip ederse dogumumu onun yaptirmasini istiyorum bakalim
Damlarrcan mayis13 evet yapacak bişey yok ama bi şekilde iyi veya kötü bi doktor bulucam son haftamdayım zaten başından beri ona gidiyordum son hafta kalası ayrılması kötü oldu