NerminYaman ben yaptıralı 2 hafta oldu. Riskli mi evet, her operasyon gibi. Ama emin olmak istyorduk eşimle ve yaptırmaya karar verdik. Cuma günü sabah erkenden yaptırdık, o gün yatmam yeterliydi ama 3 gün hafta sonuna denk getirip yattım. Eşim sağ olsun baktı 3 gün. Sizde yaptıracaksınız yardım alabileceğiniz günlere denk getirin. Bir de iyi bir dokor bulun, bu işlemi çokça yapan.