Mhtpsahn_53300 mrvears bendede öyle 22+2 yim gerçekten bıktım diyebilirim ufack bşy de glmş olsa sanki mesane patlayacakmş gibi hissettiriyor çok kötü😣
Deletedmom369 mrvears bana o haftalarda hapşırsam bile 1 damla kaçıyordu bebişlerimiz büyüyor artık ondan 🥰
yasemin333 mrvears benimde öyle çıkıyorum lavabodan çok zaman geçmeden yine geliyor eşim daha demin gitmemiş miydin ne ara geldi diyor😂 sanki patlayacağım saatlerdir tutuyorum hissi oluyor
Damlarrcan mrvears ben 37 haftalık hamileyim ve gebeliğimin başından beri hep öyle sürekli çıkıyorum çıktığım gibi tekrar geliyor ☺️
corekotu_1 mrvears bende de oyleydi. 29uncu haftada bebek bas asagi döndü asıl o zaman basladi sıkısıklık simdiye kadar iyiymisim de haberim yokmus 😅 asla tutamiyorum asiri bi baski hissi oluyor artik
Helin6334 Bende 22 haftadayım bendede öyle oluyor lavabo çok fazla çıkıyorum ozellıkle gecelerı ama bazen hiç yapamıyorum olmasına damla damla yani 😂🙈ne blm bu hamılelık benım psikolojimi baya bozdu bırde benım bebekler ikiz 😂🙈🙏😍
Esra2580 mrvears evet özellikle geceleri tuvaletten çıkamıyorum ama bebeğimin ayakları kasik bölgemde doktor ondan olur normal dedi tekme atıyor sürekli kaşık bolgeme
Kasimannesi_ mrvears benim de o haftalarda o sıkıntı vardı hatta acaba ben tam anlamıyla bosaltamiyor muyum diye düşünüyordum ama sonra geçiyor
yigitalpinannesi40 mrvears 36+4 haftalık olduk aynı sorunu hala yaşıyorum tuvaletten kalkınca bile tuvaletim varmış gibi oluyor 😁