Mom092 Selam kızlar çok aşağıda hissediyorum hareketlerini tekme gibide değil nasıl anlatsam ki dalgalanma gibi çok tuhaf anlayamıyorum sizlerde durumlar nasıl ?
Atsyifn Mom092 bnde 26+3 deyim anlattıklarını yaşıyorum bebek kasıkta resmen dalgalanma inip cikiyor dag gibi
Atsyifn Mom092 doktoruma yazdim yat dinlen ddi önemli bsy olsa hani erken doğum belirtisi gibi gel derdi aksamdan snra kasikta dalgalanma oluyor bnm gündüz gayet yukarda acaba ayaklarınimi vuruyor kasiga
Mom046 Mom092 Erken mi acaba baş aşağı dönmesi için 😑 dün sabah o bahsettiğinz gibiydi akşam üstü göbek hizada hissettim artık bacak mıydı neydi acaba, bugn yine aynı altlarda
Mom092 Atsyifn ayak mi bas mi popiisi mi cozemedim de ay 😂 dalgalandırıyor ancaaa gece gunduz ayni benmki 😏 yani haftamda kucuk degil aslinda gumbur gumbur tekmelerini hissetmem gerekirken sadece dalga hissi veriyoe 🤷🏼♀️
Mom092 Mom046 neresi oldugunuda cozemiyoruz degisik bu bebisler 😂 bazen korkutuyolar bazen heyecanlandırıyolar ☺️
Selcanozr Mom092 bundan önce ikiz gebelik yaşadım onlar ds cok aşadaydı ama bugun biraz daha yukarı da hissettm
Mom092 Mom046 ayy hemde nasilll vuruyo canimi cok yakıyo bide cok idrara çıkıyorum 🤦🏻♀️ Her ay düzenli agdaya gidiyorum gecen gitmem de ne kdar hassaslastiysa artik kanama oldu 🙄