Golden_Rose92 Merhaba anneler ve anne adayları. Doğumuma 2 ay kaldı ve takibimi yapan doktorumun ayrıldığını öğrendim. Van merkezde tavsiye edebileceğiniz iyi bir kadın doğum doktoru var mı ? Tavsiyelerinize çok ama çok ihtiyacım var..
imren91 Golden_Rose92 Lokman Hekimde Ahmet Melih Akyol’a gidiyorum. Sıcakkanlı değil ama işinde iyi ve normal doğum yanlısı bir doktor. 31. haftadayım doğuma kadar devam edeceğim inşallah
brcc34 Golden_Rose92 Lokman Hekim Hastanesi Ağahan Han. Riskli doğumlarda özellikle başka hastanelerin bile onu çağırdığı bir doktor ben doğum yapmadım ama çok başarılı bir doktor.
Plnbsmnc Golden_Rose92 Tuğba Atasaral çavuşoğlu özel klinik canım gayet iyi bir doktor ben geç gittim keşke önceden tanımış olsaydım. 28 gün kaldı doğuma 🌸
shnd-01 Golden_Rose92 Akdamar Mehmet Kalo . Daha önce özel bi polikliniğe gidiyordum. Ancak Mehmet bey muhteşem bi doktor . Çok ilgili ve cana yakın .
shnd-01 imren91 evet maalesef sırayı ordan alıyoruz biz genelde öğlen molasında alıyoruz 1 2 saate geliyor sıra
imren91 shnd-01 İlk başta bende Mehmet Beye gittim , çok iyi ama sıra olayından dolayı devam edemedim. Muradiye’den geliyorum çünkü😕