Elifff56 bence alın çantanıza koyun. Benim bı tanıdığım.getismisti Mekke’den. İlk doğumumda da kullanmıştım.ama suyunu icmemistim.icine dua ffalan okumamıştım bilmiyordum.oyle olduğunu. Bu doğumumda kullanmak için yine yanıma aldım bı de sürahi aldım bu sefer içine dua okuyup bı bardak icicem suyundan bakalım .